משרה מספר 72159 - הנהלת חשבונותחברת הייטק בתחום הנהלת חשבונות מחפשת מנהל.ת Customer Success (היברידי)
קצת על החברה
חברת הייטק המפתחת מוצר בתחום של מערכת ניהול לכל עולם הכספים.
המוצרים והשירותים ניתנים לחברות, לעצמאים, למשרדי רואי חשבון, ועוד.
במערכת מודולים רבים למגוון רחב של תחומים, ומאפשרת קישוריות ומערכות ולכלי אוטומציה.
החברה נמצאת בתנופת צמיחה משמעותית.
מיקום המשרדים: הרצליה והסביבה (בקרבת רכבת), הפעילות הינה היברידית
תיאור התפקיד
ניהול מלא של חוויית ההטמעה מקצה לקצה, כולל ניהול כל מחזור החיים של ההטמעה והיישום.
נקודת הקשר הראשית עבור לקוחות חדשים בתהליך ההטמעה.
שיתוף פעולה חוצה מחלקות (המכירות, צוותים טכניים, מוצר ותמיכה) כדי להבטיח את הצלחת הלקוח.
הובלת ההעברה הטכנית של הלקוח אל מערכת SUMIT, כולל ליווי ועזרה בבדיקות מיד לאחר ההעברה.
הדרכה והכוונת הלקוח בשימוש במוצר תוך כדי מתן מענה לשאלות העולות מהלקוח.
דיווחים שוטפים להנהלה הכוללים תכנון וסטאוס הטמעות, סיכונים, ועוד.
דרישות התפקיד
ניסיון של לפחות 3 שנים בתחום הנהלת החשבונות.
אוריינטציה שירותית מוכוונת לקוח.
כישורי תקשורת בין-אישיים טובים וגישה פרואקטיבית וממוקדת-לקוח, כולל יכולת להתנסח בכתב בצורה מקצועית.
יכולת לעבוד בצורה עצמאית, למצוא פתרונות, ולהתאים סדרי עדיפויות.
יתרון להיכרות עם מערכות תמיכה וניהול לקוחות (Intercom ,Zendesk ,Salesforce).